Stuur ons een e-mail!
Heb je een vraag of opmerking? Vul onderstaand formulier in, dan nemen we snel contact met je op!
Veelgestelde vragen
Levering & retouren
Wat is de levertijd?
De levertijd is 1 tot 2 werkdagen.
Niet thuis bij pakketlevering
Indien je niet thuis bent bij aflevering van het pakket, wordt je bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden. Mis je ook de 2e levering, dan kun je de bestelling nog 3 weken ophalen op een PostNL postkantoor.
Wat zijn de verzendkosten?
- Nederland: €4,99
- België: €7,99
- Duitsland: €8,99
Heeft mijn pakket een track&trace code?
Ja, onze pakketten zijn voorzien van een track&trace nummer. Je ontvangt een e-mail zodra het pakket wordt ingescand bij PostNL.
Wat is de retourprocedure?
Retourvoorwaarden
Toch niet tevreden met het product? Binnen 14 dagen na ontvangst heb je de mogelijkheid om het product terug te sturen. Volg daarvoor de onderstaande stappen.
Aanmelden
– Stuur een mail naar info@shoeshinersonline.nl en meld je retourzending aan
Verpakking
– Pak de producten in originele staat en verpakking in een doos
– Plaats het ingevulde retourformulier in de doos
– Plak het retourlabel (onderaan dit document) goed zichtbaar op de doos
Verzending
– Lever het pakket in bij het postkantoor
– Bewaar het verzendbewijs goed
Terugbetaling
Wanneer betalen we terug?
Wij maken de door jouw gemaakte kosten (aanschafkosten en originele verzendkosten) binnen 14 dagen na herroeping naar je over.
Wat krijg je terug?
Je krijgt het volledige aankoopbedrag terug, inclusief de origineel betaalde verzend- en betaalkosten.
Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag?
Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met je op.
Kosten voor het retour sturen
De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij deze kosten achteraf.
Mijn product is defect/verkeerd geleverd. Wat moet ik doen?
Wanneer je product direct bij ontvangst defect/beschadigd is óf je hebt een verkeerd product ontvangen dan verzoeken we je zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. We zullen je een passende oplossing aanbieden.
Stappenplan bij een defect/verkeerd geleverd product
- Neem contact op met de klantenservice via het contactformulier.
- Via de mail ontvang je een retourformulier
- Vul het formulier in, vermeld de reden van retour en je ordernummer/ factuurnummer.
- Stuur het formulier + product(en) retour naar het volgende postadres:Retouren Shoeshiners Company
Mercuriusplein 53
5258 AX Berlicum
Kosten
De kosten voor het retour zenden van defect of verkeerd geleverde producten worden door ons vergoed.