Stuur ons een e-mail!
Heb je een vraag of opmerking? Vul onderstaand formulier in, dan nemen we snel contact met je op!
Veelgestelde vragen
Levering & retouren
Wat is de levertijd?
De levertijd is 1 tot 2 werkdagen.
Niet thuis bij pakketlevering
Indien je niet thuis bent bij aflevering van het pakket, wordt je bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden. Mis je ook de 2e levering, dan kun je de bestelling nog 3 weken ophalen op een PostNL postkantoor.
Wat zijn de verzendkosten?
- Nederland: €4,99
- België: €7,99
- Duitsland: €8,99
Heeft mijn pakket een track&trace code?
Ja, onze pakketten zijn voorzien van een track&trace nummer. Je ontvangt een e-mail zodra het pakket wordt ingescand bij PostNL.
Wat is de retourprocedure?
Je hebt 14 dagen bedenktijd om jouw product(en) te ruilen of te retourneren.
Voor het retourneren van een product zijn de volgende voorwaarden van toepassing:
- Het product of de producten zijn nog niet geopend en gebruikt.
- De verpakking van het product of de producten is niet beschadigd, indien redelijkerwijs mogelijk.
- Je dient je retourmelding binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling aan ons te melden via het retourformulier.
- Je stuurt het product of de producten uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour.
- Je bent in het bezit van een RMA nummer. Indien de retouraanvraag akkoord is bevonden ontvang je dit RMA nummer van onze klantenservice.
- Na ontvangst van de door jou geretourneerde producten zal binnen 14 dagen het door jou betaalde bedrag worden terugbetaald mits de producten aan alle retourvoorwaarden voldoen.
- De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening.
- Indien de door jou geretourneerde producten niet aan de retourwaarden voldoen, zal geen terugbetaling plaatsvinden. Je krijgt hierover dan bericht. Shoeshiners Online zal de door jou geretourneerde producten retour zenden na betaling van de alsdan te maken administratie- en verzendkosten.
- Neem contact op met de klantenservice
- Via de mail ontvang je een retourformulier
- Vul het formulier in, vermeld reden van retour en je ordernummer/ factuurnummer.
- Stuur het formulier + product(en) retour naar het volgende postadres:Retouren Shoeshiners Online
Mercuriusplein 53
5258 AX Berlicum
Kosten
De kosten van het retour zenden van je bestelling komen voor eigen rekening. Uitgezonderd zijn retourzendingen van defect of verkeerd geleverde producten, hierbij worden de retourkosten door ons vergoed.
Mijn product is defect/verkeerd geleverd. Wat moet ik doen?
Wanneer je product direct bij ontvangst defect/beschadigd is óf je hebt een verkeerd product ontvangen dan verzoeken we je zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. We zullen je een passende oplossing aanbieden.
Stappenplan bij een defect/verkeerd geleverd product
- Neem contact op met de klantenservice via het contactformulier.
- Via de mail ontvang je een retourformulier
- Vul het formulier in, vermeld de reden van retour en je ordernummer/ factuurnummer.
- Stuur het formulier + product(en) retour naar het volgende postadres:Retouren Shoeshiners Company
Mercuriusplein 53
5258 AX Berlicum
Kosten
De kosten voor het retour zenden van defect of verkeerd geleverde producten worden door ons vergoed.