Veelgestelde vragen

Bekijk hier de veelgestelde vragen. Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op!

Levering & retouren

Wat is de levertijd?

De levertijd is 1 tot 2 werkdagen.

Niet thuis bij pakketlevering
Indien je niet thuis bent bij aflevering van het pakket, wordt je bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden. Mis je ook de 2e levering, dan kun je de bestelling nog 3 weken ophalen op een PostNL postkantoor.

Wat zijn de verzendkosten?
  • Nederland: €4,99 (gratis verzending bij bestellingen boven €25)
  • België: €7,99
  • Duitsland: €8,99
Heeft mijn pakket een track & trace code?

Ja, onze pakketten zijn voorzien van een track&trace nummer. Je ontvangt een e-mail zodra het pakket wordt ingescand bij PostNL.

Wat is de retourprocedure?

Je hebt 14 dagen bedenktijd om jouw product(en) te ruilen of te retourneren.

Voor het retourneren van een product zijn de volgende voorwaarden van toepassing:

  • Het product of de producten zijn nog niet geopend en gebruikt.
  • De verpakking van het product of de producten is niet beschadigd, indien redelijkerwijs mogelijk.
  • Je dient je retourmelding binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling aan ons te melden via het retourformulier.
  • Je stuurt het product of de producten uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour.
  • Je bent in het bezit van een RMA nummer. Indien de retouraanvraag akkoord is bevonden ontvang je dit RMA nummer van onze klantenservice.
  • Na ontvangst van de door jou geretourneerde producten zal binnen 14 dagen het door jou betaalde bedrag worden terugbetaald mits de producten aan alle retourvoorwaarden voldoen.
  • De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening.
  • Indien de door jou geretourneerde producten niet aan de retourwaarden voldoen, zal geen terugbetaling plaatsvinden. Je krijgt hierover dan bericht. Shoeshiners Company zal de door jou geretourneerde producten retour zenden na betaling van de alsdan te maken administratie- en verzendkosten.
  1. Neem contact op met de klantenservice
  2. Via de mail ontvang je een retourformulier
  3. Vul het formulier in, vermeld reden van retour en je ordernummer/ factuurnummer.
  4. Stuur het formulier + product(en) retour naar het volgende postadres:Retouren Shoeshiners Company
    Mercuriusplein 53
    5258 AX Berlicum

Kosten

De kosten van het retour zenden van je bestelling komen voor eigen rekening. Uitgezonderd zijn retourzendingen van defect of verkeerd geleverde producten, hierbij worden de retourkosten door ons vergoed.

Mijn product is defect/verkeerd geleverd. Wat moet ik doen?

Wanneer je product direct bij ontvangst defect/beschadigd is óf je hebt een verkeerd product ontvangen dan verzoeken we je zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. We zullen je een passende oplossing aanbieden.

Stappenplan bij een defect/verkeerd geleverd product

  1. Neem contact op met de klantenservice via het contactformulier.
  2. Via de mail ontvang je een retourformulier
  3. Vul het formulier in, vermeld de reden van retour en je ordernummer/ factuurnummer.
  4. Stuur het formulier + product(en) retour naar het volgende postadres:
    Retouren Shoeshiners Company
    Mercuriusplein 53
    5258 AX Berlicum

Kosten

De kosten voor het retour zenden van defect of verkeerd geleverde producten worden door ons vergoed.

Bestellen & betalen

Welke betaalmogelijkheden kan ik gebruiken?

iDEAL
Met iDEAL kun je snel, veilig en simpel online betalen via internetbankieren. Wie gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, Regio Bank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers kan direct betalen met iDEAL.

Bancontact
Kom je uit België? Dan kun je gemakkelijk betalen via Bancontact.

Creditcard
Binnenkort bieden wij ook de mogelijkheid aan om met creditcard te betalen.

Kan ik veilig betalen?

Ja, om ervoor te zorgen dat jouw surf- en shoppingervaring veilig is, maken we gebruik van Secure Socket Layer (SSL) technologie. Dit versleutelt en beschermt de gegevens die naar ons worden verstuurd via internet. Als SSL is ingeschakeld zie je een (groen) hangslot in de adresbalk van je webbrowser.

Kan ik een account aanmaken?

Ja, dat is zeker mogelijk. Met een opgeslagen account bestel je nog makkelijker en sneller. Je hoeft je gegevens niet opnieuw in te geven en je kunt gemakkelijk de bestelstatus/bestelgeschiedenis en persoonlijke gegevens beheren. Maak een account aan onder het kopje ‘inloggen’.

Veilig wachtwoord

Zorg ervoor dat je een wachtwoord aanmaakt die niet makkelijk te raden is. Gebruik minimaal 8 tekens en/of letters. Het is belangrijk om regelmatig je wachtwoord te wijzigen en niet voor ieder account hetzelfde wachtwoord te gebruiken.

Foutmelding bij inloggen

Ik heb al een account aangemaakt maar krijg toch de volgende melding: Ongeldige gebruikersnaam en/of wachtwoord. Controleer of er geen typefouten in je e-mailadres of wachtwoord staan. Alles goed ingevuld en toch foutmelding? Neem dan contact op met de klantenservice via webshop@shoeshiners.nl.

Wachtwoord vergeten?

Klik op Wachtwoord vergeten? Geef je e-mailadres op en je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.

Klachten of suggesties?

Wij willen graag dat onze klanten tevreden zijn. Shoeshiners Company doet er alles aan om onze klanten tevreden te stellen en de beste service te bieden. Mocht je toch een slechte ervaring hebben? Neem dan contact op met onze klantenservice via webshop@shoeshiners.nl. Wij proberen binnen 2 werkdagen een passende oplossing te bieden voor jouw klacht.