Veelgestelde vragen
Bekijk hier de veelgestelde vragen. Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op!
Levering & retouren
Wat is de levertijd?
De levertijd is 1 tot 2 werkdagen.
Niet thuis bij pakketlevering
Indien je niet thuis bent bij aflevering van het pakket, wordt je bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden. Mis je ook de 2e levering, dan kun je de bestelling nog 3 weken ophalen op een PostNL postkantoor.
Wat zijn de verzendkosten?
- Nederland: €4,99 (gratis verzending bij bestellingen boven €45)
- België: €7,99 (gratis verzending bij bestellingen boven €45)
- Duitsland: €8,99 (gratis verzending bij bestellingen boven €45)
Heeft mijn pakket een track & trace code?
Ja, onze pakketten zijn voorzien van een track&trace nummer. Je ontvangt een e-mail zodra het pakket wordt ingescand bij PostNL.
Wat is de retourprocedure?
Retourvoorwaarden
Toch niet tevreden met het product? Binnen 14 dagen na ontvangst heb je de mogelijkheid om het product terug te sturen. Volg daarvoor de onderstaande stappen.
Aanmelden
– Stuur een mail naar info@shoeshinersonline.nl en meld je retourzending aan
Verpakking
– Pak de producten in originele staat en verpakking in een doos
– Plaats het ingevulde retourformulier in de doos
– Plak het retourlabel goed zichtbaar op de doos
Verzending
– Lever het pakket in bij het postkantoor
– Bewaar het verzendbewijs goed
Wanneer betalen we terug?
Wij maken de door jouw gemaakte kosten (aanschafkosten en originele verzendkosten)
binnen 14 dagen na herroeping naar je over.
Wat krijg je terug?
Je krijgt het volledige aankoopbedrag terug, inclusief de origineel betaalde verzend- en betaalkosten.
Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag?
Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met je op.
Kosten voor het retour sturen
De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij deze kosten achteraf.
Retouren Shoeshiners Company
Hoofdstraat 77
5481 AB Schijndel
Mijn product is defect/verkeerd geleverd. Wat moet ik doen?
Wanneer je product direct bij ontvangst defect/beschadigd is óf je hebt een verkeerd product ontvangen dan verzoeken we je zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. We zullen je een passende oplossing aanbieden.
Stappenplan bij een defect/verkeerd geleverd product
- Neem contact op met de klantenservice via het contactformulier.
- Via de mail ontvang je een retourformulier
- Vul het formulier in, vermeld de reden van retour en je ordernummer/ factuurnummer.
- Stuur het formulier + product(en) retour naar het volgende postadres:
Retouren Shoeshiners Company
Hoofdstraat 77
5481 AB Schijndel
Kosten
De kosten voor het retour zenden van defect of verkeerd geleverde producten worden door ons vergoed.
Bestellen & betalen
Welke betaalmogelijkheden kan ik gebruiken?
iDEAL
Met iDEAL kun je snel, veilig en simpel online betalen via internetbankieren. Wie gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, Regio Bank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers kan direct betalen met iDEAL.
Bancontact
Kom je uit België? Dan kun je gemakkelijk betalen via Bancontact.
PayPal
Je kunt nu ook betalen via PayPal.
Kan ik veilig betalen?
Ja, om ervoor te zorgen dat jouw surf- en shoppingervaring veilig is, maken we gebruik van Secure Socket Layer (SSL) technologie. Dit versleutelt en beschermt de gegevens die naar ons worden verstuurd via internet. Als SSL is ingeschakeld zie je een (groen) hangslot in de adresbalk van je webbrowser.
Kan ik een account aanmaken?
Ja, dat is zeker mogelijk. Met een opgeslagen account bestel je nog makkelijker en sneller. Je hoeft je gegevens niet opnieuw in te geven en je kunt gemakkelijk de bestelstatus/bestelgeschiedenis en persoonlijke gegevens beheren. Maak een account aan onder het kopje ‘inloggen’.
Veilig wachtwoord
Zorg ervoor dat je een wachtwoord aanmaakt die niet makkelijk te raden is. Gebruik minimaal 8 tekens en/of letters. Het is belangrijk om regelmatig je wachtwoord te wijzigen en niet voor ieder account hetzelfde wachtwoord te gebruiken.
Foutmelding bij inloggen
Ik heb al een account aangemaakt maar krijg toch de volgende melding: Ongeldige gebruikersnaam en/of wachtwoord. Controleer of er geen typefouten in je e-mailadres of wachtwoord staan. Alles goed ingevuld en toch foutmelding? Neem dan contact op met de klantenservice via webshop@shoeshiners.nl.
Wachtwoord vergeten?
Klik op Wachtwoord vergeten? Geef je e-mailadres op en je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.
Klachten of suggesties?
Wij willen graag dat onze klanten tevreden zijn. Shoeshiners Company doet er alles aan om onze klanten tevreden te stellen en de beste service te bieden. Mocht je toch een slechte ervaring hebben? Neem dan contact op met onze klantenservice via webshop@shoeshiners.nl. Wij proberen binnen 2 werkdagen een passende oplossing te bieden voor jouw klacht.